Titulní strana » Kategorie » Italská auta » Alfa Romeo //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=50480&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=50478&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

3litry 6válců 24ventilů :)

Autor: ar166
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Pá, 19. 2. 2010  Zobrazení: 3033 ×
« další ·
Alfa Romeo 147 & Lancia Delta HF Integrale (mrmodena01)
Kopie_-_SNC00237 (ar166)
3litry 6válců 24ventilů :) (ar166)
2x 166 3.0V6 (ar166)
zimní projížďka (johny.metal)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Pá, 19. 2. 2010 20:03

Není to náhodou 3,2L? Popř. dávaly se vůbec do toho?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
chegue
Pá, 19. 2. 2010 20:56

po faceliftu urcite. stejny motor jako v GTA

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
goes
Pá, 19. 2. 2010 21:41

cheque: nechci ti kazit radost, ale GTA melo ten motor kapku jiny, neda se rici o tom, ze je to "ten samy" nebo uz vubec ne, ze "stejny".

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
ar166
Pá, 19. 2. 2010 21:54

Je to 3.0 166kW pánové Wink... 3,2L ( GTA ) se dával až po faceliftu 04+

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
chegue
Pá, 19. 2. 2010 22:11

ok:) slysel jsem to kdysi v topgeru.. asi to mysleli trochu v nadsazce. Nicmene zdvihovy objem GTA a 3.2 v 166 je na chlup stejny. Vykon a tocak jen nepatrne nizsi v 166 184/176kW. V cem je v tech motorech zasadni rozdil?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
ar166
Pá, 19. 2. 2010 22:17

chegue- asi to máš trochu pomotaný... je 3.0L 162 nebo 166kW a po faceliftu se dávalo 3.2L 186kW.... 3,2GTA je ve 147 a 156 myslím že je to ten samej motor i ve 166 ale v tý se tomu motoru nedával název GTA ale byla to označení jen 3.2L

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
chegue
Pá, 19. 2. 2010 22:33

ar 166, myslim ze to pomotane nemam, viz muj prvni prispevek kde odpovidam Jelasovi, ze 3,2 se daval do 166 po faceliftu a mel sem dojem, ze to byl stejny motor jako v 147/156GTA.
Goes vi ale neco vice, tak nam snad rekne v cem se 3,2 z 166 zasadne lisil od GTA, kdyz se neda rict ze je to ten samy motor. Me prijde vzhledem k jen nepatrnym odchylkam ve vykonu a toc. momentu a totoznem zvihovem objemu, ze snad jen v naladeni charakteristiky. Ale nejsem znalec jen laik.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
ar166
Pá, 19. 2. 2010 22:43

chegue- psal jsem toto-3,2GTA je ve 147 a 156 myslím že je to ten samej motor i ve 166 ale v tý se tomu motoru nedával název GTA ale byla to označení jen 3.2L
Např motor ze 147GTA je stejný jako ve 166 ta 3.2 ....goes měl možná na mysli rozdíl mezi 3.0 a GTA motorem..? nevím...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
chegue
Pá, 19. 2. 2010 23:13

ar166. jj vim co si psal:) asi tu mame opravdu male nedorozumeni, ja nejdrive reagoval na Jelasse "daval se motor 3.2l do 166?" Ma odpoved: "po faceliftu ano, stejny jako GTA"
Nereagoval jsem tedy na tvuj popisek pod fotkou. Myslel jsem ze to zduraznovat nijak nemusim:)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
merkur
So, 20. 2. 2010 10:03

Možná bych to jen trochu upřesnil.Je to pořád stejný motor až na to,že verze GTA měla výkon 250 PS a 166,GTV,GT 240 PS.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
.mihals.
So, 20. 2. 2010 10:29

masterpiece! Thumbs Up!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
rewi
So, 20. 2. 2010 10:58

Thumbs Up! Thumbs Up!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Tarwas
Pá, 26. 2. 2010 09:30

goes: a včem je jiný? Setrvák, vačky, blok, škrtící klapka, lambdy... to je vše stejné, rozdíl bude v ECU, protože GTA jde ostřeji za plynem, lépe se vytáčí a jsou to jiné EURO normy, při přechodu z Euro 3 na 4 zmizelo označení GTA... navíc je to rozdíl 4%... převrtaná V6 na 3.7 klidně dává třeba těch 350koníků v atmosféře Smile