Titulní strana » Kategorie » Škoda » Fabia //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=50385&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=50311&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Škoda Fabia combi
Takova fotka ze zahrady, zatmavene bocni skla, 16ky elektrony, pneu Bridgestone ER300 205/45/R16, angel eyes se xenony :-P

Autor: notebook.mail
všechny fotografie tohoto autora
Datum: So, 6. 2. 2010  Zobrazení: 4973 ×
« další ·
66666 (sprint)
Trhač asfaltu (mimous)
Škoda Fabia combi (notebook.mail)
Škoda Individual (marecekdesign)
Co vy na to? (ZID.)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
buly5
So, 6. 2. 2010 08:44

a pod kapotou HTP? nebo se milim?
jinak pekna skoda cernych zrcatek

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
notebook.mail
So, 6. 2. 2010 09:01

No jo, ja vedel ze to prijde... :-) Jo, HTP... Zrcatka jsem nechaval tak, jelikoz skla jsou skoro cerna, tak tam "zapadne". Mozna nekdy v budoucnu uvidime... Spis prave ZZ shanim o stejne velikosti jako leve... To male musel vymyslet jedine stejny blb jako ten, co kdysi vymyslel hnedou palubku do Favorita... :-)))

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Slawall
So, 6. 2. 2010 09:44

Kdyby jsi se vysral na ten styling a koupil pořádný motor, tak uděláš líp...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
ToMMyK
So, 6. 2. 2010 10:28

Hustokuruta tuningova kara!!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MELLO
So, 6. 2. 2010 10:37

Proč to ještě není na smetišti?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
dave123
So, 6. 2. 2010 10:55

notebook.mail: Nic si z toho nedělej. Tady se většina lidí muže po..rat z čehokoliv co připomina tuning. Sice bys asi udělal lepe kdybys investoval spiše do motorizace, ale auto je to pěkne. Thumbs Up!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Shoorty
So, 6. 2. 2010 11:03

Nie kazdy hustokrute dobru motorizaciu potrebuje Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Mr.Semtex
So, 6. 2. 2010 11:04

Já tohle opravdu nechápu - doprasené xenony, 16" kola dohromady s HTP? proč to lidi děláte?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MELLO
So, 6. 2. 2010 11:08

Chtěl sem napsat něco velmi peprného, ale v tomto případě není potřeba, páč majitel se tímto zapykal sám.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Shoorty
So, 6. 2. 2010 11:13

Mr.Semtex - ale to by ma zaujimalo ako to ide, teda skor nejde na tych 16? Smile Ja ked prezujem s tych uzoviek zimnych na 185/60 R14 mam pocit ze to strati uz daco na vykone :D Co to musi byt na tomto? :D Bud majitel ma rad rozbiehanie ala tank alebo tyranie sam seba... Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MELLO
So, 6. 2. 2010 11:14

Ale zato to pyčo woe dřepí jako kráva

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
metaljohn
So, 6. 2. 2010 13:17

Aby se nám milý guru neposral Smile Ta Fabie vypadá docela pěkně, kola jsou vkusný. Ty Angel Eyes teda nemůžu jako fanoušek BMW překousnout, ale jinak není problém. A fakt, že tam má majitel HTP a velký kola, je snad jeho věc, ne? Dokud mu zhoršená dynamika nevadí a nezačne z toho dělat sportovní nářadí, tak jsou ty připomínky docela zcestný.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
ToMMyK
So, 6. 2. 2010 14:06

Myslim, ze tady jde hlavne o ty AA

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MELLO
So, 6. 2. 2010 14:13

Tommyk: přesně

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
metaljohn
So, 6. 2. 2010 14:29

Tak s těma s váma souhlasím, taky je nemusím.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
So, 6. 2. 2010 15:27

Určitě nic proti majiteli, ani proti Škodovkám,ani proti vkusnému stylingu a ani nechci moc rejpat,ale... furt tu nevidím auto, to za prvé... Fobii jsem měl půl roku a šlo to tak rychle do světa jak to jen šlo, za xenony by majitel zasloužil do rypáčku, nechtěl bych ho potkat v noci, takovejch Poláku vídám tuny, pravej xenon svítí na polárku a levej na velkej vůz, paráda, k velkejm kolům se ani nebudu vyjadřovat v této motorizaci, jen se spíš podivuju nad tím, proč opravdu majitel místo litejch, andělskejch očí, xenonů a nevím čeho nekoupil auto s motorem a nějakou výbavou... btw. myslím si, že mlhovky nejsou k zahození.... Spíš se ptám jaký znáte různý přezdívky na HTP? Já jsem slyšel ´´Honem to prodej´´ a ´´Ho+no to pojede´´, taky jsem zíral na skutečnej překlad ´´High tourqe performance´´, to by mě zajímalo kde, chápu to vzhledem k průběhu krouťáku vs. objem motoru ale i tak.Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
HondaMan
So, 6. 2. 2010 16:13

MELLO: Napíšu to za tebe.

Je to HIDařská piča :/

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Dutan318
So, 6. 2. 2010 16:47

HTP znamená Hot Pursuit ne? Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
rewi
So, 6. 2. 2010 16:51

HondaMan: to uz je trochu moc, kazdopadne AE patri na bmw!! Kola si tam dej treba 18, to je tvoje vec.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
So, 6. 2. 2010 17:02

Dutan: Dobře TyThumbs Up! a s Charlie Shenem nebo bez?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
HondaMan
So, 6. 2. 2010 17:38

rewi: co je moc? To že je to sociál, který nemá na origo xenony, tak tam dobastluje HIDy, čímž oslnuje každého koho potká? Vždyt tahle boleslavská mrdka oslnuje i s klasickými žárovkami a seřízenými světly :-/

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
So, 6. 2. 2010 17:42

HondaMan: jediné co bych si dal do Corolly z Fóbie jsou ta světla, ale seřízená teda, je fakt že kotel oslňují a sklopné opěrky hlavy. Sociál, nesociál, známe příplatky u VW, asi nejvýhodnější Fóbie I. co se týče všeho bylo RSko, ale tj. jedno, tyhle příplatkový xenony jsou na nic u všeho.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
HondaMan
So, 6. 2. 2010 17:54

A co mi je do toho, že jsou za origo xeny vysoké příplatky? Pokud na něco nemám, tak na to prostě nemám. Jenže to není případ těhle píč. Ony na to nemají, tak si to tam dobastlí. A to že to oslnuje? Tak se třeba poserte. Já jsem tady king, já jsem si koupil socialní Fábii a nabastlil jsem si na to super cool BMW style světla s HIDzmrd sadou :-/

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
deadly_m44x
So, 6. 2. 2010 17:58

kazdopadne je to jeho vec, co si na to auto da... tak se kvuli tomu tak nerozcilujte, ne? :D tohle neni zadnej praseci monstr tuzing

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
deadly_m44x
So, 6. 2. 2010 18:03

HondaMan: co myslis? je lepsi mit tyhle zarovky nebo jezdit v zime na tomhle? http://galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=40436&cat=500&ppuser=59619 Zrovna ty bys tady nemel moc rikat o nekom, ze je pica...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
junjor
So, 6. 2. 2010 18:39

Tak príspevky pod touto fotkou opäť dokazujú, že je to tu plné zakomplexovaných magorov (samozrejme česť výnimkám, vďaka Bohu...) Sem-tam sa nad sebou oplatí zamyslieť a až potom písať. To či konkrétne tieto svetlá oslňujú alebo či má tie kolesá riadne zapísané v papieroch neviem posúdiť, tak sa do toho nestarám. Po vizuálnej stránke sú svetlá aj disky pri tejto tuctovke veľkým plusom, trocha mi chýbajú hmlovky ale to je tak všetko.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
So, 6. 2. 2010 19:20

to junjor: v pohodě, ale je to prostě tak, oslňuje každá druhá Fóbie a všechny ( až na vyjímky ) neorig. xenonový sady a je to přesně o tom, než auto s kdejakejma úpravama u stylingem, v tomhle příp. to ještě není hrozné, to uznávám, tak si radši koupím auto s motorem a třeba i těma mlhovkama, který mi udělaj větší práci než HID xenony, já je v sérii nemám, když jsem zjistil, že origo na starší Corollu by byly za přívětivých 12litrů, tak jsem začal uvažovat o Hellách a s prvními jarními mlhamy asi zase začnu... A jestli to má či nemá v papírech... větší kola než povolená mrví podvozek, tj. jednoduché, prostě to odchází bo větší napětí, radši si skříknu plecáče jednou za 2 roky a na to koupím Dunlopy a budu vědět, že mi to drží, než jako kotel lidí co koupí RSW a na to Linglong gumy, zase, neříkám, že je to tenhle případ, ale je to celkově o uvažováníNah!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
HondaMan
So, 6. 2. 2010 19:24

Deadly: ať na tom autě má co chce, ale ať nikoho neohrožuje. A pokud auto oslňuje, tak to rozhodně ohrožení je!
To že by tohle auto neprošlo alespoň průměrně fungující technickou je také neoodiskutovatelný fakt.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
So, 6. 2. 2010 19:26

v tomhle má HondaMan storpocentní pravdu! Corolla svítí na hovno docela a že bych tam dával speciální žárovky se 199% svítivostí navíc nebo ty xenony... to si tam radši střihnu ty mlhovky od Helly, hodím je dolů a přisvítím si mlhovkama, který zdaleka tak neoslní jako HID xenony

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
notebook.mail
Ne, 7. 2. 2010 07:59

Zdravim vsechny vespolek!!!

No koukam, ze se tady komentare docela rozjely. Na nektere musim reagovat, takze pro nechapave:

Proc se vlastne nezeptate, k cemu vlastne toto auto je? Z ceho usuzujete, ze chci nejaky tunning? Odkud vite, ze auto oslnuje?

Takze, auto jezdi v tydnu po meste, za den tak max 20km v miste, kde je 80tka a 50tka. Na chatu 30km po dalnici ve 120 v pohode a klidu zvladne a parkrat za rok nekam na vylet taky... 1.2 na tohle opravdu staci.

Co se tyce vzhledu, o stylingu nebo tuningu tady nemuze byt rec. Jen jsem autu nasadil podle meho pekne kola se spolehlivymi a bezpecnymi pneu. Ty drzi opravdu paradne na suchu i na mokru a kdo je mel nebo ma, vi o cem je rec. A jsou ticha.

Svetla - dalsi kapitola sama pro sebe. Fabie maji proste problem s tim, ze ji praskaji zarovky. Uz me to nebavilo menit a koukal jsem po nejakem reseni. Nahodou jsem narazil na tyhle angel eyes. Protijedouci auta neoslnuje v zadnem pripade a maji funkcni stelovani sklonu svetel. Kdyz se postavim metr pred pustene xenony v rovine, muzu se na ne v klidu koukat. Snizim hlavu do oblasti osvetleneho prostoru a je to pecka, ze clovek malem oslepne. Ostatne treba proti zdi vidim, ze svetlo je orezane a nesviti nikde kde nema.

Jeste zpatky k motoru. To auto bylo koupeno s 19tis. km za dobrou cenu. Sam bych chtel silnejsi motor. Ale zustava jen u chtit ho. Par lidi, co se mnou jeli se ptali co ze je tam za motor. Rikam 1.2. A meli problem uverit... V malych rychlostech se rozjede opravdu dobre, do te 100vky je svizne a pak zacina vadnout. Ale mi to staci...

Poruchy? Zbytecne mluvit, tam neni pomalu co se pokazit. Pro jistotu jsem nechal vymenit kvuli vetsim kolum silent blok za tuzsi z Octavie, preci jen kola jsou vice namahane.

Tot vse ;-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
deadly_m44x
Ne, 7. 2. 2010 09:39

HondaMan: Ja se ho nezastavam s temi zarovkami, jen rikam, ze kdyz nekoho urazis nejsprosteji jak to jde, mel bys zacit u sebe... proc jsi zamerne neodpovedel na moji otazku? ty ohrozujes zdravi ostatnich se svymi pneumatikami mnohem vic, nez tenhle clovek nejakejma zarovkama...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
HondaMan
Ne, 7. 2. 2010 10:41

notebook: Takže čočky v těch světlech jsou vhodné pro xenonové výbojky, nebo je to prachsprostý bastl (HID sada v žárovkové čočce)?
Předpokládám, že o automatické regulaci sklonu, nebo ostřiku světel jsi ani neslyšel :-\

deadly: neodpověděl jsem, protože nemám ve zvyku se komukoliv ospravedlňovat. Správností svého počínání jsem si jistý Wink
Jen pro klid tvé duše: To auto jsem na těhle gumách koupil, dovezl domů do garáže a čekal až mi přijde nová sada letních a zimních gum Wink Tehdy, stejně jako dnes jsem měl ještě další auto, které je na zimních více jak polovinu roku a pokud je šance jízdy za zhoršených klimatických podmínek, jedu jiným autem.

edit: a také mě baví pozorovat lidi, kteří vynášejí soudy bez znalosti jakýchkoliv souvislostí Nah!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Zett
Ne, 7. 2. 2010 10:53

Jelass: přisvěcovat si mlhovkama? Mě teda mlhovky svítí pár metrů před auto a hlavně do stran, někdy za deště to pomůže ale v provozu mezi autama bych si připadal jak kokot svítit mlhovkama když není taková mlha že není vidět na krok...když máš funkční světla tak přední mlhovky podle mě nepotřebuješ

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Slawall
Ne, 7. 2. 2010 13:18

HM: píše, že regulace skolnu tam je...:-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
HondaMan
Ne, 7. 2. 2010 13:33

Slawall: mezi "funkcni stelovani sklonu" a "automatická regulace sklonu" je velký rozdíl a pochybuji, že by si takováhle socka mohla dovolit přestavbu světel na xenonové se všemi náležitostni, které jsou požadovány.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
junjor
Ne, 7. 2. 2010 13:57

HondaMan: Najväčšia socka a to duševná si tu momentálne ty.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Slawall
Ne, 7. 2. 2010 13:58

HondaMan: Aha, jj už to chápu, trochu jsem se spletl..:-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Berticek
Ne, 7. 2. 2010 14:21

Pekná diskusia...ako vidím, komplexov je tu dosť :D
ja tiež jazdím s fabiou, mám pôvodné svetlá, a stáva sa mi často mimo obce, že na mňa ludia blikajú, tak si ich trochu skloním, uznávam že občas svietia trochu dohora, ale vždy lepšie ako tie čo mám na felicii, kt. svietia 8-10m pred auto a dalej je už len čierna stena.
Angel Eyes sa podla mňa na toto auto velmi vzhľadovo nehodia, ale nech sa páči.
Motorizácia a výbava,...to je vec prevádzkovateľa...pokial s tým chodí po meste 20-30km, občas na výlet a na chatu, tak mu predsalen netreba komfort ako tomu, kto nabehá ročne 56tis. km na dialniciach...
Niekto si kúpi auto aby sa vyšantil v bahne a terénie, niekto len aby sa ukázal, niekto preto, aby sa mohol neustále pohodlne premiestňovať stovky km z bodu A do bodu B a niekto, ako nák.tašku, alebo občasné premiestňovadlo a na výlety.
Pre poniektorých je napr. veľmi nepochopiteľné, že si niekto nekúpi napr. jazdenú M3, v hroznom stave, nedá si ju dokopy, ale radšej kúpi fabiu combi...
Auto má spĺňať požiadavky užívateľa, nie požiadavky diváka...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
rewi
Ne, 7. 2. 2010 17:26

jo tak se smir s tim, ze htp bude vzdycky zatracovana, ale ty svetla neprenese pres srdce vice lidi nez trihrnek!!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
-Logan-
Ne, 7. 2. 2010 18:25

Je smůla, že lidi tady stále zapomínají na to, že AUTOMOBIL je pořád věc, která vás má dopravit z místa A do třeba M. Pro někoho je to život, pro někoho záliba (jako u většiny z nás tady), ale někdo to prostě bere jako spotřební zboží.

Neříkám, že je to přímo případ tady u té HaŤaPky, ale proč to pořád tak řešíte? Né každý si může dovolit cpát prachy jen do auta a taky většina lidí ví, že je to pitomost. Uvědomte si, že vůbec nevidíte, jak ten člověk žije, jaké má možnosti.

Notebook.mail auto pořídil za dobrý peníz, i když by radši měl silnější motor, ale ne každý si potřebuje (jako já Nah! ) honit svým autem ego. Znám víc lidí, co mají světla, co na auto vůbec nejdou, ale v porovnání s origo vycházejí zkrátka líp. Wake up, volové! Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
rewi
Ne, 7. 2. 2010 19:12

jsem prvni potrefena husa. mne je jedno, ze tam ma htp, mne vadi, ze ma svetla, ktera tam nemaj co delat. ze mu to nejede je jeho vec, ale ze mi sviti do xichtu uz je i moje vec

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
drobekkv
Ne, 7. 2. 2010 20:33

musím napsat taky něco... Když jsou čočky, oslňuje to míň než kdejaky neserizeny svetla... ba naopak, kazdý cocky neoslnuji.. a automaticka regulace sklonu??? vetsina lidi to dava do prdele... na nasich silnicich to furt maká a sviti nahoru dolu. a tim padem oslnuje. je lepsi to trochu sestelovat k zemi, nepatrne a neoslnite vubec. A na horizontech- sorry- ale tam oslnuji vsechna svetla. Ja mam zxko, sviti na picu. Koupil jsem origo cocky osram se svitivosti 4300. Zanedlouho je budu mit na aute. A oslnuji mín, nez origo svetla a sviti paradne. A kdo zas bude mit kecy typu, kdo na to nema, at si to nekupuje. Tak mi muze polibit *****. Hlavne ze budu videt lepe, a ze nikoho neprejedu.. Lidi dnes chodi jak magori. No jo, zatim nemam na lepsi auto. A kupovat lepsi auto kvuli debilum který maj na vsechno, to me proste nervy netrhá.. GALERIE.autorevue.cz ..... Poslední dobou se nekouká na fotky, ale na majitele ktery maji auta radi a hanej se jejich veci atp... Je to HUMUS......... Znám pár lidí odsud, ty sou v pohode. Chodí sem, hodnotí fotky, dobře fotí... Ostatní taky, ale zbytek-Zamyslete se nad sebou...... =D

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Ne, 7. 2. 2010 22:38

to Zett: Magor, nemagor, radši budu vidět a když jedu se Civicem,tak mi to peckově pomůže, právě světlo do stran a i dospodu, jinak Civic svítí sám o o sobě parádně.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Zett
Ne, 7. 2. 2010 22:49

když už není vidět vůbec tak mlhovky pomůžou.Pak se daj ale hlavní světla vyhodit když sou k ničemu..ale dokážou mě nasrat lidi co s mlhovkama svítí furt i za bílýho dne...v poslední době nějaká móda hlavně na dálnicích

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
HondaMan
Po, 8. 2. 2010 11:47

plný souhlas s rewi: To že mu to nejede, je mi uplně jedno. Pokud mi nechá prostor pro předjetí, tak ať si jezdí jak chce. Je to z mého pohledu sebemrskačství, ale problém s tím nemám. Stejně nemám problém s jakýmikoliv upravami auta, které mě neomezují/neohrožují.
Co mě ale sere, jsou zmrdi, kteří si do auta dobastlí HIDy a v rámci své omezenosti oslňují ostatní :-/
To co tu napsal drobek je typický shit HIDařského zmrda.
Btw. Drobečku, sděl mi prosím, kdo si z auta odmontoval automatickou regulaci sklonu a proč? To je nějaká nová socialní zábava?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
drobekkv
Po, 8. 2. 2010 12:20

no tak se poptej v servisech... kdyz nevis. u nekterych aut to funuje na hovno. a ze si di auta davam HIDzmrd safu nebo čočky, to je docela rozdíl. Naschvál pak vedel sebe muzem postavit auta s cockama, hidzmrd sadou jak tomu rikas, a origo parabolama, a uvidíme co bude nejvíce oslnovat. Je jasné, ze hidy, a rozdíl mezi mnou a autem s regulací je takovej, ze v noci kdyz jede, vypada jak kdyby problikaval, pac na tech nasich polnackach to skáče nahoru a dolu.Ale nazor je nazor, tobe ho nevyvracuju a ani nikdy nebudu. Nikoho neoslnuju, a to mi stačí. A ano, na autě to nemá vubec co delat. Ale to je na dlouho, protoze dnesní tuzeri si na ne davaj picoviny nehorázný. Tohle picovina podle me neni. Smile musim se smat... Je to stejný jak kdyz si das na fabii svetla z eresa. Taky tam nemaji co delat. Ale to je opravdu na dlouhou diskuzi...
Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
notebook.mail
Po, 8. 2. 2010 19:56

Ohledne svetel: zbytecna diskuze, neoslnuji. Kdo neveri a chce se presvedcit, klidne muze prijet do Ostravy. Vysledek pak muze napsat sem.

Opravdu si tady nekteri myslite, ze budu jezdit a trpet to, jak protijedouci auta na me furt blikaji? Chjo... :-(

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
drobekkv
Po, 8. 2. 2010 22:09

notebook.mail- neřeš to, oni to stejně nepochopí. Jinak auto docela pěkný, ale ještě bych nalakoval lišty a kliky, nalakoval B a C sloupky na černo, aby to splinulo s oknama a dal mlhovky Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
HondaMan
Út, 9. 2. 2010 01:22

Aha, Ostrava... Tak to už neříkám nic...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
-Logan-
Út, 9. 2. 2010 01:58

HondaMan: To bylo slabý, hodně slabý...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
HondaMan
Út, 9. 2. 2010 02:33

Logan: to je realita... Čím je kraj razovitějši, tim se v něm vyskytuje více takovýchto vědátorů, kteří s výučním listem z místního Harvardu dokáží navrhnout světla lépe než ve fabrice, v kůlně poladit aerodynamiku vozu tak, že si majitélé aerodynamických tunelů rvou vlasy zbytečností svých investic, před panelákem s flexou vytunit podvozek na ten sportovni voe...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
deadly_m44x
Út, 9. 2. 2010 07:58

HondaMan: Jses ubozak...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Út, 9. 2. 2010 08:36

to Zett: no to jo, nehledě na to, že i přisvěcování za tmy je myslím ´´zneužití mlhových světel´´, ale v noci na to kašlu. Ve dne tj. jiný, to si spousta lidí myslí, že zapne mlhovky a má denní světla, ale tj. taky kapitola sama pro sebe, to jsem opravdu nikdy nedělal. A jinak zkušenosti s denními homol. světly jako taková - při šeru jsou teda líp vidět normální potkávačky a kombinace světel a denních světel, které svítí současně kvůli blbýmu zapojení, tj. taky na diagnózu.

to notebook.mail: Nic proti, ale co jsem zažil na Otravsku na cestách, to jsem nezažil nikde, ani Pardubáci nejezdej takhle, ale tím samozřejmě nechci házet všechny Otraváky do jednoho pytle, Pardubáky klidně.Smile A jestli neoslňují, tak Ti fandím a jsi patrně asi první, bo co jsem zatím mohl vidět, tak víš jak...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Zett
Út, 9. 2. 2010 16:37

takže dneska jsem potkál fábku nejspíš s těmato světlama a musím říct že mu to svítilo vzorně a oslňení se nekonalo.Připojoval se za mě a dost dlouho sem čuměl do zrcátek co bude. Jestli to byl ten samej typ tak za mě sto takových než jeden HIDař v zrcadlech...
ad řidiči, nejlepší jsou stejně poláci a pak ti z "Pejřimova"

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
notebook.mail
Út, 9. 2. 2010 16:46

To Zett: no ja to nejspis nebyl, jsem s firemnim autem v Praze :-)

To Jelass: trajdam dost po CR, vsude se najde par jak to nazvat - blbcu za volantem... Ted, jak jsem psal, jsem v Praze, beru jako vzdy ohled na druhe, pouzivam ZIP system atd. atd. Nekteri nepusti auto ani za boha, nekteri podekuji (no, zatim jen jeden...). Ale to je na dlouhe povidani...

Add mlhovky: az nebudu vedet co s penezma, tak si je poridim... Nijak zvlast mi nechybi. Ale slusely by ;-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
Út, 9. 2. 2010 19:36

to notebook.email: Tak to je jasný, všude najdeš kretény, já se tady většinou taky snažím jezdit slušně, ale poslední dobou se řídím kolikrát heslem ´´Čára není zeď aneb kam vidim, tam predjiždim´´, ale tj. vedlejšíSmile K těm Tvým mlhovkám: jde o to, jak jsem to psal před časem, než různý cimprdlýky, tak bych radši koupil tu 1.4 a lepší výbavu, ale je to fakt každýho věc, já je mám teda taky možná v plánu, asi mě ty první jarní mlhy zase vrátí do uvažování o nich, naštěstí si je budu moct tohle jaro dovolit, origa nemaj smyls, ale Helly taky vyjdou vč. instalace na 2, spíš 3Wink
A TOP nejhorších řidičů? Dodávky, Poláci, Pardubáci... a pak to Otravsko, viz. výše a třeba v Praze to je masakr, ale já si spíš myslím, že jezdí pražsky, než jak hovada, zkus si jet v Praze slušně a nikam se nedostaneš, to už skor platí i v Hradci. A s tím děkováním.... dnes jsem se na vedlejší dával v Corolle přednost A6, řidič ani nemrknul, když jedu v Civicu nebo v tý C70, tak jsem parodoxně ještě slušnějsí než ve svým autě a jak se lidi diví... A kupodivu v HK se učí i děkovat už i řidiči MHDSmile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
HondaMan
Út, 9. 2. 2010 21:40

Co máte proti Pardubákům a Hradečákům? Jezdím tam několikrát týdně a no stress... Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jelass
St, 10. 2. 2010 01:06

Já jakožto rodilej Hradečák mám toho proti Pardubákům hodněSmile A takový zhovadilosti co vidim ve městě s autama se značkou E, nehledě na to, že mě nechaly stát na kua frekventovaný železnicici ( Pardubky - Kolín - Pha, 2 kolejová, co 5min. vlak) jen díky tomu, že jsem předvídal, že se seřadí na výjezdu na hlavní ulici jak by se seřadili normální piloti a Pardubáci toho nebyli schopný a já zůstal stát na železnici a kdybych neměl ze zadečku kliku a nic nejelo, jinak jsem byl připravenej opustit auto.... Opravdu skvělej pocit a co dokážou provádět v HK, z toho by jeden blil, velebnosti....
V HK si spousta lidí nemůže vynachválit Gočárův sytém okruhů stejně jako na to x lidí nadává... to je na každýmSmile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
..H.A.Z.I..nove
St, 10. 2. 2010 21:00

Enžl ajs.....BAN!!!!! :-D

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
sankaa
So, 6. 3. 2010 22:13

16ky tomu autu ani motoru nevadej na FII se davaj normalne a je to stejna naprava. HTP na popojizdeni bohate staci. svetla se spis k tomu autu nehodej nez ze by ty xenony byly tak desny. zacli sem chodit fakt....