rewi
Út, 20. 10. 2009 20:23
|
zrovna tohle uz ani neocenim. za ty prachy
|
|
|
Tarwas
Út, 20. 10. 2009 21:07
|
mi řekni, v čem on jede, tolik luxusních aut se v okolí KM přece nemůže prodat
|
|
|
vanos
St, 21. 10. 2009 00:12
|
rewi: myslím, že v tomto případě je právě poměr cena/výkon takřka bezkonkurenční. Výkony základní 911 za cenu srovnatelně vybaveného základního caymana bez motoru.
|
|
|
Skyline
St, 21. 10. 2009 10:54
|
vanos: vykony mozna tak v kW, jestli jezdi Cayman v zatackach taky jak o 300 kg tezsi auto, tak nic moc. Navic v kousku, ktery jsem jel vrzala na nerovnostech palubka, na dlazebnich kostkach se pak pridal jeste dalsi pazvuk (taky palubka). Kdyz si vezmu, jak lidi nadavaji na HH za polovicni cenu, ze je to rozvrzane, pak tohle je doslova ostuda (bavime se o aute s najezdem kolem 10k km). Pro pozery na kvalitni nemecke silnice idealni auto, u nas preji hodne stesti predevsim majitelum ojetin, tohle bude pekna kasicka na penize.
|
|
|
vanos
St, 21. 10. 2009 17:32
|
Skyline:Žádné kupé v této cenové kategorii není na okruhu rychlejší, natož pak v reálném provozu. A asi si měl štěstí na špatný kus, já jsem žádné stížnosti na kvalitu montáže nepostřehl. Ano, na suchu to auto má na limitu sklony k nedotáčivosti, což je dáno i tím, že si nedělá žádné ambice být okruhovým speciálem, nýbrž chce být jen rychlým autem na každý den (když abstrahuju od faktu, že na toto zaměřeni Audi už jedno TT vyrábí). Ovšem na mokru je to jiná.
|
|
|
Charger
St, 21. 10. 2009 17:39
|
vanos: rychlejší možná ne, ale k čemu je rychlost, když to auto působí jak nadopovaný Golf? to si radši koupím toho slaboučkého Caymana...
|
|
|
vanos
St, 21. 10. 2009 17:52
|
Charger: Tak toho zas pozávodí i úplně "obyčejnej" seriovej golf s o třetinu nižší cenovkou.
|
|
|
Charger
St, 21. 10. 2009 18:58
|
vanos: který Golf? neznám takového a i kdyby, tak je mi to úplně jedno- jde o zážitek z jízdy, né o suchá čísla
|
|
|
vanos
Čt, 22. 10. 2009 00:49
|
Charger: Golf R. To musí být ohromný zážitek z jízdy, když to budeš muset hnát do otáček i ve chvílích, kdybys už byl nejradši doma. A jako víkendovka to moc neobstojí
|
|
|
Charger
Čt, 22. 10. 2009 09:00
|
vanos: ten se ještě nevyrábí a pětkový R32 mu nestačí... já teda s otáčkama nemám problém...:)
|
|
|
Skyline
Čt, 22. 10. 2009 09:28
|
vanos: jak jsi zjistil, ze na okruhu to nic za 1.5M nepojede? Me by neprekvapilo, kdyby tomu ujel o pul mega levnejsi fikus RS. Jak by se s tim popral 370Z nevim, ten jsem nejel, ale cenove je taky jinde. A auto na bezne jezdeni? Tahle tvrda potvora? V takovem pripade uz muzu jezdit po meste v STI nebo EVO (ktera jsou obe levnejsi a vubec bych se nedivil, kdyby diky mnohem lepsimu chovani v zatackach TTcko vyklepli). Jako verim, ze bezny ridic si z jizdy cvrkne, ale kdo neco zazil, ten z RS na zadek nepadne. Az prejde opojeni ze zatahu motoru, zbyvaji pouze otravne nedostatky v zatackach. Na okreskach je vetsi zabava i s 335i s M-paketem, pokud uz bych se mel drzet turbomotoru.
|
|
|
vanos
Čt, 22. 10. 2009 10:56
|
Skyline: Ten všemi adorovaný zázrak jménem Fíkus RS dostává od tohoto audi s tolik nepopulárním haldexem (ač ve výsledku se jedná o technicky vyspělejší pohon, než jakým disponuje Focus) kolem tří sekund na kolo. A impreza na tom není o moc líp. Ovšem ta by tu ztátu s největší pravděpodobností stáhla na obyčejných silnicích.
|
|
|
Skyline
Čt, 22. 10. 2009 11:41
|
Na jakem okruhu ty 3 sekundy dostava a kdo je za volantem? Kde se muzu docist podminky srovnani apod.? Co znamena "impreza na tom neni o moc lip", tj. dostava na tom stejnem okruhu za stejnych podminek sekundy 2? Bonusova otazka: mel jsi aspon moznost ta auta osobne ridit?
|
|
|