Titulní strana » Kategorie » Německá auta » Audi //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=49212&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=49165&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

TT RS
"Kouzelný dvůr" ukázal další své tajemství

Autor: Fugix1
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Út, 20. 10. 2009  Zobrazení: 3944 ×
« další ·
Audi A8L W12 6.0 (kysky)
Audi 100 Long (Přemysl)
TT RS (Fugix1)
TT RS (Fugix1)
pro někoho zákony neplatí... (Tarwas)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
rewi
Út, 20. 10. 2009 20:23

zrovna tohle uz ani neocenim. za ty prachy Thumbs Down!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Tarwas
Út, 20. 10. 2009 21:07

mi řekni, v čem on jede, tolik luxusních aut se v okolí KM přece nemůže prodat Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
vanos
St, 21. 10. 2009 00:12

rewi: myslím, že v tomto případě je právě poměr cena/výkon takřka bezkonkurenční. Výkony základní 911 za cenu srovnatelně vybaveného základního caymana bez motoru.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Skyline
St, 21. 10. 2009 10:54

vanos: vykony mozna tak v kW, jestli jezdi Cayman v zatackach taky jak o 300 kg tezsi auto, tak nic moc. Navic v kousku, ktery jsem jel vrzala na nerovnostech palubka, na dlazebnich kostkach se pak pridal jeste dalsi pazvuk (taky palubka). Kdyz si vezmu, jak lidi nadavaji na HH za polovicni cenu, ze je to rozvrzane, pak tohle je doslova ostuda (bavime se o aute s najezdem kolem 10k km). Pro pozery na kvalitni nemecke silnice idealni auto, u nas preji hodne stesti predevsim majitelum ojetin, tohle bude pekna kasicka na penize.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
vanos
St, 21. 10. 2009 17:32

Skyline:Žádné kupé v této cenové kategorii není na okruhu rychlejší, natož pak v reálném provozu. A asi si měl štěstí na špatný kus, já jsem žádné stížnosti na kvalitu montáže nepostřehl. Ano, na suchu to auto má na limitu sklony k nedotáčivosti, což je dáno i tím, že si nedělá žádné ambice být okruhovým speciálem, nýbrž chce být jen rychlým autem na každý den (když abstrahuju od faktu, že na toto zaměřeni Audi už jedno TT vyrábí). Ovšem na mokru je to jiná. Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Charger
St, 21. 10. 2009 17:39

vanos: rychlejší možná ne, ale k čemu je rychlost, když to auto působí jak nadopovaný Golf? to si radši koupím toho slaboučkého Caymana...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
vanos
St, 21. 10. 2009 17:52

Charger: Tak toho zas pozávodí i úplně "obyčejnej" seriovej golf s o třetinu nižší cenovkou.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Charger
St, 21. 10. 2009 18:58

vanos: který Golf? neznám takového Smile a i kdyby, tak je mi to úplně jedno- jde o zážitek z jízdy, né o suchá čísla Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
vanos
Čt, 22. 10. 2009 00:49

Charger: Golf R. To musí být ohromný zážitek z jízdy, když to budeš muset hnát do otáček i ve chvílích, kdybys už byl nejradši doma. A jako víkendovka to moc neobstojí Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Charger
Čt, 22. 10. 2009 09:00

vanos: ten se ještě nevyrábí Smile a pětkový R32 mu nestačí... já teda s otáčkama nemám problém...:)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Skyline
Čt, 22. 10. 2009 09:28

vanos: jak jsi zjistil, ze na okruhu to nic za 1.5M nepojede? Me by neprekvapilo, kdyby tomu ujel o pul mega levnejsi fikus RS. Jak by se s tim popral 370Z nevim, ten jsem nejel, ale cenove je taky jinde. A auto na bezne jezdeni? Tahle tvrda potvora? V takovem pripade uz muzu jezdit po meste v STI nebo EVO (ktera jsou obe levnejsi a vubec bych se nedivil, kdyby diky mnohem lepsimu chovani v zatackach TTcko vyklepli). Jako verim, ze bezny ridic si z jizdy cvrkne, ale kdo neco zazil, ten z RS na zadek nepadne. Az prejde opojeni ze zatahu motoru, zbyvaji pouze otravne nedostatky v zatackach. Na okreskach je vetsi zabava i s 335i s M-paketem, pokud uz bych se mel drzet turbomotoru.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
vanos
Čt, 22. 10. 2009 10:56

Skyline: Ten všemi adorovaný zázrak jménem Fíkus RS dostává od tohoto audi s tolik nepopulárním haldexem (ač ve výsledku se jedná o technicky vyspělejší pohon, než jakým disponuje Focus) kolem tří sekund na kolo. A impreza na tom není o moc líp. Ovšem ta by tu ztátu s největší pravděpodobností stáhla na obyčejných silnicích.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Skyline
Čt, 22. 10. 2009 11:41

Na jakem okruhu ty 3 sekundy dostava a kdo je za volantem? Kde se muzu docist podminky srovnani apod.? Co znamena "impreza na tom neni o moc lip", tj. dostava na tom stejnem okruhu za stejnych podminek sekundy 2? Bonusova otazka: mel jsi aspon moznost ta auta osobne ridit?