samper
Pá, 14. 8. 2009 13:01
|
vypadá hodně zachovale a ten motor jsem měl v géčkový astře, kterou jsem letos prodal...
byl jsem s ním spokojen, žádný sportovec, ale v pohodě spotřeba, je hodně tichej a hlavně nežere na rozdíl od 16V olej a celkově je to jednoduchej motůrek na údržbu..
tak ať slouží!
Ty už nemáš tu mazdu 6, co jsi měl?
|
|
|
dopr
Pá, 14. 8. 2009 13:02
|
Z sestky presedlat na toto ??? ajajaj
|
|
|
eLzyx
Pá, 14. 8. 2009 13:05
|
Vypadá zachovale. Jakej je to ročník? A kde jí smontili (7 číslice nebo písmeno od konce VIN)?
|
|
|
DedlyM6
Pá, 14. 8. 2009 13:14
|
samper: Díky, právě kvůli motoru a celkové zachovalosti jsem si ji vybral. Mazda 6 tenkrát zůstala v rodině, následoval Golf VI 2.0TDI který byl služební. Od firmy jsem pak odešel za lepším a tak odešel i Golfík, teď jsem sháněl něco levného na provoz i pořízení, něco nenápadného a zachovalého. dopr: když o tom nic nevíš, tak prosím raději nepiš. eLzyx: je to modelový rok 97, rok výroby 98, a výrobní závod Antverpy - Belgie.
|
|
|
eLzyx
Pá, 14. 8. 2009 13:23
|
tak to je dobrej kus. Žádnej Poland, poslední rok nešizené výroby, nesmrtelnej a téměř bezúdržbovej motor. Já mám taky Astru z Antverp a nemůžu na ní říct jediný křivý slovo. Vlastně ... jen mi rezne střecha okolo zadního skla (asi měněno po nehodě a udělali to špatně)
|
|
|
dopr
Pá, 14. 8. 2009 13:27
|
dedlyM6 : neurazej se. Jen proste konstatuji holy fakt, ze v 11 let starem Opelu asi nebude stejne svezeni jako v M6
|
|
|
Plexisklo
Pá, 14. 8. 2009 14:29
|
zmena je zivot... niekedy sa treba vratit trochu dozadu aby potom clovek mohol opat vykrocit vpred
|
|
|
-Logan-
Pá, 14. 8. 2009 14:38
|
Jak že jsem ti to říkal do toho telefonu? Gratuluju?
Ne, nevypadá to až zas tak zle, jak jsem čekal.
|
|
|
DedlyM6
Pá, 14. 8. 2009 14:42
|
eLzyx: mám radost, že jsi to napsal, protože už mi to co Ty řekli dva na sobě nezávislí lidi. Takže na tom skutečně něco bude, já jsem se právě obával, že v Belgii by to nemuselo být tolik kvalitní...
|
|
|
DedlyM6
Pá, 14. 8. 2009 14:45
|
dopr: já jen že kdyby ses zeptal na důvod, tak bych Ti to vysvětlil. A já k těmhle autům mám opravdu vztah, přesně tenhle typ v této barvě se mi vždycky líbil, a jednou jsem si ho chtěl pořídit i kdyby jen na chvíli. Plexisklo: taky tak by se to dalo říct :-) Logan: no tak od Tebe to teda beru ;-) :-D Takže mi to dovolíš jo? :-))
|
|
|
eLzyx
Pá, 14. 8. 2009 14:49
|
řekl bych, že Astra F v sedanu je po cabriu nejhezčí karosářská verze, co se vyráběla. Líbí se mi na ní ten "akorát dlouhej šíp" od zadního světla po zadní dveře a celkově takové vyvážené proporce. A světlá barva tomuhle autu vyloženě sluší. Můj děda má tmavě zelenou a ... na tom autě nevyniknou ty linie.
|
|
|
samper
Pá, 14. 8. 2009 15:18
|
já jezdil s bílou, kamnama, měla vůle jako blázen úplně ve všem, ale náhodou to nebylo zas až tak špatný svezení, když si na to člověk zvykl..
ve svý době se mi taky líbila, ale pak přišlo géčko a
|
|
|
hodny_xerk
Pá, 14. 8. 2009 18:05
|
stejne v antverpach pracovali polaci :-)
|
|
|
hombre_71
Út, 18. 8. 2009 20:14
|
jó, tuhle motorizaci jsem měl ve svém Kadettu. Spolehlivé autíčko, jelikož byl ze Švýcar tak ani "nehnil". Kdyby nezhynul bídnou smrtí v řetězovce, asi by jezdil dodnes :-)
|
|
|