Doupik
Pá, 20. 7. 2007 13:30
|
Poctivé praktické spolehlivé auto.
|
|
|
NecroCabal
Pá, 20. 7. 2007 13:32
|
Dík. Tož to su rád, že v tom aspoň někdo nevidí brzdu provozu, nebo pojízdnou trafiku
|
|
|
Tarwas
Pá, 20. 7. 2007 13:33
|
jak to jezdí? to ma 51 kW?
|
|
|
NecroCabal
Pá, 20. 7. 2007 13:38
|
51,4 kW. Nejslabší Dieselová verze bez Turba. Závodit se s tím nedá, ale krasavice byla od roku 1999 až do roku 2001 v belgickým showroomu a pak dovezená k nám, servisní kniha, poctivých 160tkm, vůbec žádná koroze, spousta ochranných nadstandardních prvků, který jsem u nás neviděl. Přede mnou s tím jezdily dvě ženský (společný auto), ale staraly se o to velice pěkně. (motor je čistej, jako kdyby to sjelo z výrobní linky)
|
|
|
NecroCabal
Pá, 20. 7. 2007 13:39
|
Je to sice nejslabší, ale po zkušenostech z turboautem jsu rád, že se mi turbo už nemůže poondit
|
|
|
Skarab
Pá, 20. 7. 2007 13:57
|
dokonce 51,4 kw... tak to je sila... a tady se chlapi smejou fabii 1,2htp... kdyz tam nalozis 3 5 lidi tak to musi ficet jak prase...
|
|
|
NecroCabal
Pá, 20. 7. 2007 14:11
|
Skarab: Ať se smějou, závodnický léta mám za sebou. Nelly jede 130 km/h při obsazení řidičem a spolujezdcem, každý další člověk sníží rychlost o 4 km (Vyzkoušeno, vše při zhruba 1/4 naplněné nádrže). Už při obsazení 4 osobami, ale táhlé stoupání do kopce připomíná spíše docházející dech. Nicméně......o to je to dobrodružnější, ne?
|
|
|
Skarab
Pá, 20. 7. 2007 14:28
|
NecroCabal -_- no jasne... hlavne ze ty ses happy a ti za tebou tez, kdyz ses v tom dobrodruznem kopecku a musi cuchat dizlovou vuni... to je tak nadherne...
|
|
|
NecroCabal
Pá, 20. 7. 2007 14:30
|
A vše bylo zkoušeno za amatérských podmínek, takže nějakej protivítr, či vítr z jiný strany jsme neřešili, stejně jako přesné množství paliva v nádrži, nebo hmotnosti pasažérů.....s kolegama jsme to zkoušeli prostě jen tak z hecu (co bych chtěl, za kolegové jsou mladí, nevybouření a pro každou legraci)
|
|
|
NecroCabal
Pá, 20. 7. 2007 14:32
|
Nemusí to čuchat, nikomu nedělám potíže, a pokud to jde, pustím je před sebe. Navíc dnešní auta maj na to dost síly, aby mě předjeli v cuku letu (a tahače? Co taky vypouštěj naftovej smrad)
|
|
|
Dr. 120L
Pá, 20. 7. 2007 14:35
|
kdepak, T5 v 2,5 TDi aspoň ..... navíc tenhle Tranďák má maxilmální potíže nezatíženej na sněhu, skoro to nevyjelo ani z parkoviště .... nechtěl bych ho ani zadarmo ...
|
|
|
NecroCabal
Pá, 20. 7. 2007 14:37
|
Takhle kdyby se to řešilo vždycky, tak snad ani neexistujou dodávky, aby náhodou neobtěžovaly řidiče za sebou. Náklad bysme nakládali na oslíky, ty prděj biologicky
|
|
|
NecroCabal
Pá, 20. 7. 2007 14:38
|
Dr. 120L: T5 byla mimo moje finanční možnosti. A ve stavu v jakým byl tenhle Transit, by T5 byl úplně někde jinde. T5-ky po bazarech jsou v dezolátním stavu.
|
|
|
NecroCabal
Pá, 20. 7. 2007 14:44
|
Jinak uznávám, že T5 je v mnoha ohledech lepší, ale za podmínek jaký jsem měl, jsem jí prostě nesehnal takovou, jakou bych si představoval
|
|
|
maross
Pá, 20. 7. 2007 16:17
|
|
fahrer
Čt, 26. 7. 2007 21:14
|
Mám rád Fordy. Auto je v pohodě, zvlášť s touhle nízkou střechou. To má i slušnou spotřebu. Akorát je fakt škoda, že je bez turba. V zimě se ale bez řetězů a zimáků doopravdy nehneš.
|
|
|