Titulní strana » Galerie uživatelů » TomeekHoleek //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=21904&cat=&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=21901&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Chevy
Model nevím,poradí někdo? Smile

Autor: TomeekHoleek
všechny fotografie tohoto autora
Datum: St, 18. 7. 2007  Zobrazení: 1642 ×
« další ·
Kamarádka (NecroCabal)
A3ka pěkně v přírodě (Alchemix)
Chevy (TomeekHoleek)
Chevy (TomeekHoleek)
Jeep a Nissan (ladykiller)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
ladykiller
St, 18. 7. 2007 21:12

to je ale grc

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vencos
St, 18. 7. 2007 21:58

I na svojí dobu nádherný auto (a co teprve v kombíku Smile )

Je to Chevrolet Caprice Classic r.v 1991-1996 (možná i dřív, nevim jsitě)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Caddy
Čt, 19. 7. 2007 02:32

naaadhernej kousek

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
deadly_m4x
Čt, 19. 7. 2007 10:35
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
maross
Čt, 19. 7. 2007 10:47

ale impala bola športovejšia,to to je určite Caprice Classic

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Caddy
Čt, 19. 7. 2007 13:19

tohle je urcite caprice. Impala nema chromovany grill, nema zakryte zadni kolo, nema spicate zadni male okenko, ale trochu se vraci, podobne jako u BMW. A taky miva litaky Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
NecroCabal
Pá, 20. 7. 2007 11:24

Jedná se o Chevrolet Caprice Classic modelového ročníku 1992 - motor V8 o objemu 5001 ccm; 128 kW/4400ot.; 347Nm/2400ot. hmotnost 1846 kg; zrychlení z 0na 100 km/h okolo 12 sekund a maximálka je 175 km. Policejní verze byly silnější, občas s motory 5,7 litru (do civilních verzí se nedodával), tahle generace se vyráběla v letech 1991-1994

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
ZR1
Út, 4. 9. 2007 22:07

to sou zoufalý hodnoty výkonu.. jak Diesel.. Sad

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
NecroCabal
Pá, 7. 9. 2007 13:28

ZR1: nojo no, ale zase to má výhodu pohodlnějšího cestování na delší vzdálenosti. Přece jenom na dálky jsou větší objemy lepší, bez ohledu na výkon.
(ale pravda je, že jsou to zoufalý hodnoty. V USA byly ale dost často takhle zoufalý hodnoty u velkých motorů)