M@tezz
So, 21. 4. 2007 00:10
|
Asi by to chtělo lepší kola a ta spodní část předního nárazníku mi příjde dost masivní.
|
|
|
Molex
So, 21. 4. 2007 06:44
|
Omeguša je krásný auto... naše oslavila 1.dubna 9let v rodině... v kombinaci s 2,5 řadovým turbo-dieselovým šestiválcem BMW nemá chybu... krásné, poměrně výkonné a hlavně neuvěřitelně pohodlné... kdo nejel - nepochopí... I na D1 člověk nepozná jesli jede 120 nebo 200... prostě pohodlná limuzína...
|
|
|
maross
So, 21. 4. 2007 09:44
|
mne sa páči,len chcelo by to väčšie kolesa
|
|
|
speleo
So, 21. 4. 2007 12:16
|
nechtěl bych to živit .... a očesal bych tomu všechny ty prahový a nárazníkový nástavce při prvním vejletu po polní cestě. Jinak pěkný, koráb silnic jak má být ...
|
|
|
fflegmo
So, 21. 4. 2007 19:31
|
a je to asi celkem vykone ze?
|
|
|
Molex
Ne, 22. 4. 2007 07:44
|
mno dělali se tam následnující motory (výkony jsou přibližné)
2,0i - asi 125koní
2,5TD - BMW - asi 130koní
2,5i - asi 170koní
a 3,0 asi 215koní (MV6)
to jsou seriovky... STEINMETZ dělal asi i další upravy... je to krásný auto a na to že se dělalo od 94. roku, tak designově o dost předběhlo dobu... podivejte se na meďáky, baworáky z tý doby...
|
|
|
Skarab
Ne, 22. 4. 2007 10:32
|
prese tak, on tam ma MV6 - aspon to ma na liste od dveri, tak snad to je pravda. Jeden znamy ma na felicii samolepku GLX 1,6 ale ve skutecnosti tam ma 1,3...
|
|
|
Peugeotak
St, 25. 4. 2007 01:01
|
Pokud vim tak MV6 je i 2.6 benzín (132kw)
|
|
|
DiamantSilver
Ne, 29. 4. 2007 21:22
|
|