Statistiky


Fotografie


Komentáře

Počet fotografií 8
Zobrazení fotografií uživatele 39 730
Průměrné hodnocení fotografií uživatele 7,8
Využitá disková kapacita 1,7 MB
Poslední vložená fotografie https://1271279059.rsc.cdn77.org/data/542/thumbs/1-DSC_0014.JPG
Průměrné hodnocení ostatních -
Počet komentářů uživatele 7
Poslední vložený komentář Mýtus lehkých kol
Smyslem mého příspěvku je upozornit motoristickou veřejnost na poněkud opomíjenou pravdu, že kola z lehkých slitin, tedy hliníková, mohou být (a velmi často jsou) těžší než ta standardní plechová. Jak známo, neodpružená hmotnost kol má nezanedbatelný vliv na jízdní vlastnosti a hliníková kola tak vlastně nemají jinou přednost, než svůj atraktivní vzhled. Pro ty z nás, komu na tom záleží, přináším tímto informaci, že kola Speedline Corse jsou opravdu lehká, tedy lehčí než ta standardní plechová, přičemž jsou cenově stejně dostupná jako jiná litá kola pro aftermarket. K poznámce o objektivnosti vážení - to plechové kolo není dojezdové, jde o plnohodnotnou rezervu o rozměru 185/60 R15 s pneu Bridgestone. Druhé kolo v řadě je Ronal R42 se zimní pneu Kléber opět o rozměru 185/60 R15, třetím je původní tovární kolo SEAT 215/45 R16 s pneu Bridgestone Turanza. No a řešením pro ty, kdo stojí o opravdu lehké kolo je Ronal Speedline SL Marmora s pneu Dunlop SP Bluresponse znovu o rozměru 185/60 R15. Nepopírám, že zde mohou být rozdíly v hmotnosti samotných pneumatik 185/60 R15, ale jistě nikoli v řádu kilogramů. Je to těmi ráfky.

Profil uživatele