|
|
Našťastie u autobusu sa dnes používajú motory s výkonom okolo 200 kW. A na to by to BiTDI nestačilo....
|
|
Je to ležatý motor Liaz, ale výkon 148 kW.
|
|
Nie, je to motor ML634 z Karosy Š11 a používal sa aj v prvých atmosférických Karosách radu 700.
|
|
Ale veď horná hrana aj s logom sú tam dolepené.
|
|
Ja mám Q5 a na motor 2,0 TFSI nedám dopustiť. Pocitovo je len o trošku slabší ako 3,0 TDI. Určite by...
|
|
Ja len podotknem, že motor energiu nárazu neabsorbuje. Ale to nič nemení na tom, že Falicia je bezpe...
|
|
U nás cca 690€.
|
|
Nie, 1,4 TSI.
|
|
Keď tú spotrebu máme hrotiť, tak so Scaniou pre diaľkovú prepravu a najväčími nádržami nie je problé...
|
|
|
Našťastie u autobusu sa dnes používajú motory s výkonom okolo 200 kW. A na to by to BiTDI nestačilo.... od diam@nt
|
|
Dnes by tam šupli 2.0 biTDI :D od Diesel
|
|
Je to ležatý motor Liaz, ale výkon 148 kW. od diam@nt
|
|
diam@nt : to je leziak liaz 155kW ak sa nemylim ze ? od yoggi
|
|
pravda :) od -alonso-
|
|
Nie, je to motor ML634 z Karosy Š11 a používal sa aj v prvých atmosférických Karosách radu 700. od diam@nt
|
|
To je z tanku T34? od sprint
|
|
když jsem měl kdysi služebák O1 liftback tak mi tam teda stěrač nechyběl a ani OII FL z půjčovny ho ... od Zett
|
|
Jasne, ze ten sterac ma svoji funkci a mne osobne tam chybel, kdyz jsem jel s OII fl. A to jsem jel ... od rewi
|
|
JJ určitě, takhle se mi borec s xc90 podíval na blatník, taky se spolíhal jen na čidla, moderní doba... od Jelass
|
|
|