koss81
Pá, 9. 12. 2011 07:37
|
1. soucasny stav
2. cernej prostredek + lestenej limec
3. cely cerny takze bych to nechal jak to je
|
|
|
R.EE
Pá, 9. 12. 2011 10:57
|
nechat tak jak to je. jinak s tim poradim taky souhlasim
|
|
|
Libor-2
Pá, 9. 12. 2011 12:36
|
Mě se to taky nejvíc líbí tak jak to je
|
|
|
VwENA...
Pá, 9. 12. 2011 15:59
|
První variantu zavrhuji ihned (cerné s lesteným limcem), na první pohled se klaním jen k současné variantě, ale na druhý pohled mi celá černa kola, byť nejsem jejich příznivcem, na tomto autě nepřijdou špatná, naopak. No, nechtěl bych se rozhodovat, takže asi 60% pro současný stav a 40% pro celá černá.
|
|
|
rewi
Pá, 9. 12. 2011 16:08
|
1. soucasny urcite
pak dlouho nic
2. cerny
3. prvni varianta
|
|
|
W1zzar3
Pá, 9. 12. 2011 16:38
|
Ta černá vypadá pěkně, ale musely bejt setsakramentsky drahý, takže už proto bych je černý nedal, ta patří na zimáky
Mimochodem, neni takováhle šlupková pneu mírně nepohodlná ? Stará Z měla kurevsky tvrdej podvozek a tohle bude asi to samý ne ?
|
|
|
rumman
Pá, 9. 12. 2011 17:46
|
Tak jste se vcelku shodli s BMW klubem, takže na to asi kašlu a nechám max pořádně vyleštit límec. W1zzar3>Právě. Stříkat Breytony se mi taky nechce. Je to snížený, nepohodlný, ale tak je to správně
|
|
|
W1zzar3
Pá, 9. 12. 2011 18:00
|
Můžu se chytnout tvého názoru ? Samozřejmě ho respektuju, nechci, aby ses ztotožnil s mým, ale nesouhlasím.
Přijde mi že se až moc bičuješ, přeci tohle není okruhovka a opravdu na silnici jdeš do takovýho extrému, že je potřeba mít takhle ohromný kola, nemluvě o tom, že ať jsou sebekvalitnější, o čemž nepochybuju, může se stát, že rupnou (nebo jinej díl podvozku) ? Určitě tě nechci kritizovat, ani nic podobnýho. Jo a vypadá to dobře
|
|
|
rumman
Pá, 9. 12. 2011 18:51
|
V pohodě Bývalý auto bylo ještě níž. Vyloženě nepohodlný to samozřejmě není a i kdyby, tak mi to za ten kontakt silnice-auto-řidič stojí Byl jsem s tím v Maďarsku a přežila to v pohodě i rozmlsaná ex A kola jsou 19" což je tak akorát. Už jsou teda šišatý, takže se dají přes zimu do kupy, ale na podvozku se nic nějak nestandardně nemění. Musím se někoho s normálním autem zeptat, jak moc je jízda tvrdší.
|
|
|
W1zzar3
Pá, 9. 12. 2011 18:58
|
Nerad bych tady srovnával Zko a Superba, ale jezdil jsem jeden čas právě s nim, napřed na 16 a pak na 17 s 45mm pneu a ten rozdíl jsem cejtil i na dálnici a neuvěřitelně mě to sralo :D Asi jsem ještě rozmlsanější než tvoje ex Horší mi přijde fakt, že s Zkem je větší zábava na okreskách a ty bejvaji zpravidla horší, pokud nejsi z ústeckýho, kde třeba od karlovarky směrem na Louny a dál na sever je to bomba.
|
|
|
rumman
Pá, 9. 12. 2011 19:19
|
Kraj máš na RZ No je fakt, že se Superbem se to srovnat nedá vůbec Ale nutnýho ježdění moc nemám, takže jelikož je to +- auto pro zábavu, silnice tu jsou docela normální, tak jsem v klidu
|
|
|
W1zzar3
Pá, 9. 12. 2011 19:49
|
Tak to jo, to jsi šťastnej člověk. Já bych s mym nutnym popojížděnim taky měl jiný auto s větší užitnou hodnotou, lepšího / hezkýho by mi bylo neuvěřitelně líto každej den startovat a vypínat ještě než se pořádně ohřeje... PS: Myslel jsem že M je "Morava" :D (joke)
|
|
|
W1zzar3
Pá, 9. 12. 2011 19:53
|
Mimochodem Z4 FL je neuvěřitelně krásný (ať už v tvojí "úpravě" nebo normální) ale ve srovnání se starší Z3 a jinýma RWD ho moc nechválí, co se týče takové té klasické mrštnosti taky ve srovnání s např MX5, což ať si říká kdo chce co chce, je přímej konkurent tohohle...?
|
|
|
rumman
Pá, 9. 12. 2011 20:08
|
Tohle FL není. Kupoval jsem sice 2005, ale s 35kkm, takže jsem FL neřešil. I když toho při prodeji budu možná litovat Já nechtěl 100% mrštné auto, ale i něco relativně moderního a na honičku ega přes základkou
|
|
|
W1zzar3
Pá, 9. 12. 2011 20:16
|
Jo FL je hnusnej, chtěl jsem asi napsat před FL...Sorry je pátek večer, po celym pracovnim tejdnu Ta honička ega před základkou mě zajímá, funguje to ? :D Popř. jestli bys mohl napsat na jaký věkový skupiny, spíš 6-12, nebo 13-15 ? Ne že by na tom záleželo ! :D
|
|
|
Jelass
Pá, 9. 12. 2011 20:20
|
Současný stav... Hele, já myslím, že jsme neobjevili ameriku, že prostě když snížíš profil. číslo, tak prsotě podvozek trpí a tuplem, když tam takový kola nemaj co dělat. Vzhledem k omu, že je mezi mx5 a Z4 rozdíl asi 50% výkonu a 50% hmotnosti, tak bych to jako přímýho konkurenta neviděl Jinak Civic 8G 225/45 17 x 205/55 16, tak to je diametrální rozdíl, ty 17 bych tam na český silnice vůbec necpal a co huř, v podběhu ani nevypadaj o moc líp.... kdyby nestály 50000, tak by mi ani nevadilo, že nám je ukradli
|
|
|
W1zzar3
Pá, 9. 12. 2011 20:50
|
1) jsi magor dát pade za kola, rummana stály asi ještě víc, takže je větší magor !
2) 17 vs 16 jsem zmiňoval, souhlasím
3) je to přímej konkurent, jenom němci jsou hloupější a chudší (nevim jestli je to relevantní argument)
|
|
|
Jelass
Pá, 9. 12. 2011 21:19
|
V klidu, ty byly ve standartu V životě bych to na daily nedal, neboj. Jak to muže bejt přímej konkurent, když má mít nová MX5 1050kg a přeplňovanou 1.4ku?? A teďka má 1200kg a výkon max 160 z 2.0 a BMW má někdě 1400kg a na 160kw z 3.0
|
|
|
W1zzar3
Pá, 9. 12. 2011 22:27
|
Oboje MX a Z jsou, nebo mají být zábavný, hbitý, malý, dobře ovladatelný atd = konkurenti. To že němci neumí hbitý auta a japonci zase nehleději na luxus, či pro Z4 kritičtější fakt, že jsou schopný auto udělat pro jednu skupinu lidí, aniž by se nutně chtěli zalíbit ostatním je věc jiná. Stejně jako Mercedes S, BMW 7 a AUDI A8 budou vždycky konkurenti a je uplně jedno jestli má jeden o 2 válce, 500 kilo víc a 4 lcd míň.
|
|
|
Jelass
Pá, 9. 12. 2011 22:42
|
asi tak... jsou to auta stejný kategorie, ale každé v jiném podání
|
|
|
-Logan-
So, 10. 12. 2011 13:08
|
Mně se to taky líbí tak, jak to máš teď. I když ty leštěný límce opravdu nejsou k zahození...
Taky jsem dal za nová kola dost a přechod z 17" na 18" je citelný ještě dnes a to na nich jezdím asi tak půl roku. Být starší člověk, asi bych rozmýšlel, protože je cítit opravdu každá díra. Nedávno jsem nabral hrbol na Vršovický v Praze takovým způsobem, až se mi sami od sebe pustily stěrače. Určitě je to pro dailycar i těžší na údržbu... Nevim, jestli je to tím, ale byl jsem teď donucen měnit ramena. Osobně si myslím, že ty 18" tomu trošku napomohly. Ale co bychom pro nahonění ega neudělali, že?
|
|
|
.whatever.
So, 10. 12. 2011 13:33
|
sakra to predelaval nejakej sikovnej grafik! :DD cerny
|
|
|
rumman
So, 10. 12. 2011 13:45
|
|
Jelass
So, 10. 12. 2011 14:28
|
Logane, na to vezmi jed, 18´ po Praze na autě na který je to akorát moc...
|
|
|
W1zzar3
So, 10. 12. 2011 16:32
|
Runman > Já myslim že na tyhle kočky by právě japonec platil ještě víc ne ? Velkej vejfuk, nějaký šílený polepy, lambo dveře...No možná spíš na kluky :D ještě pořád doufám že ženskejm se tenhle styl nelíbí.
|
|
|
rumman
Ne, 11. 12. 2011 06:16
|
W1zzar3>Kamaráde nejsem běžec, nýbrž alkoholik
Ale máš pravdu, že ospojlerovanej japonec funguje stejně. Akorát na skupinu 30+ už to chce kvalitnější kalibr
|
|
|
W1zzar3
Ne, 11. 12. 2011 19:45
|
Ooou sorry ! To jsem opravdu nechtěl, taky bych, jako hrdý alkoholik, nebyl rád omarkován jako běžec > Na skupinu 30+ to chce spíš autobus ne ?
|
|
|
Jelass
Ne, 11. 12. 2011 22:07
|
na 30+ už platí rodinněj kombík s velkým kufrem a růžovou sedačkou spolujezdce
|
|
|