Titulní strana » Kategorie » Motocykly //galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=13880&cat=al&limit=al&ids=//galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=13878&cat=al&limit=al&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Čz 175/477 "oilmaster"
Čz 175/477 s odděleným mazáním Posilube (olej se vstřikuje, čerpadlem regulujícím jeho množství podle otáček a úhlu otevření klapky karburátoru, do sání za karburátor, obsah nádržkyna zhruba litr oleje vydrží okolo 1200km, takže žádný míchání, žádnej kouř ... to vše v roce 1969...)


motocykl není v originálním stavu protože jsem jej zakoupil zubožený a v r. 1969 se montovaly jiné světlomety, přepínače apod. které nelze sehnat, jsem motorku lehce upravil (tlumiče brzdy, blatníky, odlišné lakování), ale s důrazem na zachování vzhledu 70. let


Všestranný, spolehlivý stroj pro každý den, který sice nedisponuje horentními výkony (15k), ale zvládne jízdu krom silnice i v obtížnějším terénu, má rozumnou spotřebu a posilube odstraňuje provozní nevýhody dvoutaktu.

Autor: pech.
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Pá, 8. 12. 2006  Zobrazení: 13359 ×
« další ·
Čz 175/477 "oilmaster"    v kalupu (pech.)
Čz 200 Roadster (pech.)
Čz 175/477 "oilmaster" (pech.)
Čz 250/471      ....veteránek.... (pech.)
Čz 175/477 oilmaster (pech.)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Fabiátor
So, 9. 12. 2006 19:03

Mám také 175/477, i když bohužel ne v původním stavu, samostatné mazání bylo zrušeno (prý se rušilo dost často, protože občas přestávalo mazat). No možná někdy na starý kolena to vrátím do originálního stavu. Dávám body za pěkný stav mašiny.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
pech.
So, 9. 12. 2006 19:11

přímaz šlape v pohodě, jenom se msuí dávat bacha aby ti nedošel olej, já se vždycky podívám když tankuju a když je tam míň jak čtvrt nádrže, frknu tam litr TSka a mám zas 1000km pokoj....

Hodnocení bez komentářů